NISI ČLAN?
Prijavi se

FAQ

Moj nalog

Zaboravio/la sam lozinku za pristupanje mom nalogu, šta treba da uradim?

Pratite link na vrhu menija [Zaboravili ste lozinku] i unesite Vaše korisničko ime ili email adresu. Lozinka će Vam biti poslata na Vaš email za par minuta. Koristimo Vaš glavni email iz naše baze podataka, koji ste unijeli tokom registracije ili ste ga promijenili na profilu.

Kako da promenim informacije na mom nalogu?

Pratite link lijevo u meniju "Moj profil".

Kako da obrišem moj nalog

Pratite link lijevo u meniju "Moj profil" i tada "Podešavanja sigurnosti" i kliknite "Obriši moj nalog".
Upozorenje! Nakon korišćenja ove funkcije sve informacije sa Vašeg naloga bit će izbrisane i ne mogu se povratiti. Molimo Vas razmislite dvaput o brisanju profila. Također nemojte zaboraviti prije brisanja naloga da zaustavite Vašu pretplatu.

Promenio/la sam informacije na profilu, zašto se ne menja?

Nove informacije će se dodati/osvježiti za par minuta kada baza podataka prikupi sve sačuvane podatke.

Zašto moj nalog ne može biti nađen putem pretrage ili se ne prikazuje na listama prijatelja?

Ako su podaci pretrage ispravni, vjerojatno ovisi od potvrde novih fotografija. Administracija će provjeriti i odobriti/odbiti tvoje nove slike u najkraćem mogućem roku.
Uvijek možeš provjeriti status tvojih forografija na vrhu menija "Moj profil" pored linka "Promjeni moje slike" - (Na čekanju/Odobreno/Pravo).

Kada pokušam da se prijavim sistem prikazuje grešku "Profil onesposobljen" ili "Profil je zamrznut". Šta to znači?

Tvoj profil je onesposobljen zbog toga što ste Pravila i Uslove našeg sajta ignorisali.
Tvoj profil se neće vratiti, kasnije će biti izbrisan iz baze podataka.

Podaci osobe (poruke, komentari, profil) su nestali. Zašto se to dogodilo?

Vjerojatno je ovaj korisnik bio onesposobljen.
Zašto se to dogodilo, odgovor možeš pročitati iznad.
Couldn't find your answer? Contact admin.
...